معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به این که تحریم ظالمانه بر کشور حاکم است و مردم تحت شدیدترین فشار‌ها قرار دارند، ابراز کرد: قشر ضعیف و متوسط که اکثریت جامعه را تشکیل می‌دهند به دنبال مرغ و تخم مرغ هستند از این رو از تولیدکنندگان، کشتارگاه‌ها و عرضه کنندگان تقاضا دارم در این شرایط سخت با حکومت و مردم آسیب پذیر همراهی لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 12 December 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: بر اساس تصمیم کارگروه، قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم مرغ گرم ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ نیز ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.
ظفرافشون در بیست و ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان فارس افزود: واحد‌های مرغداری و کشتارگاه‌ها از تاریخ بیست و یکم آذر ماه و واحد‌های صنفی از تاریخ بیست و دوم آذر ماه موظف به رعایت قیمت‌های مصوب هستند.
وی با اشاره به این که تحریم ظالمانه بر کشور حاکم است و مردم تحت شدیدترین فشار‌ها قرار دارند، ابراز کرد: قشر ضعیف و متوسط که اکثریت جامعه را تشکیل می‌دهند به دنبال مرغ و تخم مرغ هستند از این رو از تولیدکنندگان، کشتارگاه‌ها و عرضه کنندگان تقاضا دارم در این شرایط سخت با حکومت و مردم آسیب پذیر همراهی لازم را داشته باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در ادامه به میوه تنظیم بازار شب عید نیز اشاره کرد و افزود: سیب و پرتقال به منظور عرضه با قیمت تنظیم بازار در شب عید خریداری و ذخیره سازی می‌شود.


در عرضه مرغ و تخم مرغ جزیره‌ای عمل نشود


رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیز گفت: بازار مرغ و تخم مرغ متلاطم است و یکی از مهمترین عوامل آن جزیره‌ای عمل کردن است از این رو باید تابع تصمیمات کلان کشوری باشیم.
حسین پژمان تصریح کرد: جهاد کشاورزی بر اساس وظیفه ذاتی از تولیدکنندگان حمایت می‌کند، اما مصرف کننده نیز افراد جامعه ما هستند و اگر تولیدکنندگان مرغ را با سود کمتر عرضه کنند جمعیت بیشتری قادر به خرید هستند که در نهایت به نفع همگی است.
وی با اشاره به این که عرضه نهاده به شکل سیستمی با هدف ایجاد شفافیت و رعایت عدالت انجام می‌شود، ابراز کرد: درصدد رفع اشکالات در این زمینه هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار